Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lule24

15-01-2011 kl. 21:14

Set af 1129

Jeg kan svare dig kort og godt+?

Vi har lyst til at få 4 børn, vi har økonomien og vi elsker bare vores børn. Vi elsker dem absolut lige højt og kan rumme dem alle sammen. De er så glade for hinanden og det viser de leger sammen hver dag og nyder hinanden er den største glæde vi som forældre kan give vores børn. Og 2 børn var ikke nok for os.

Mit spørgsmål til dig er så, om du er så naiv og tro at man er arbejdssky når man har 4,5,6.... osv børn? For der er meget arbejde og efter barsel arbejder jeg 32 timer oveni. Tænker hvorfor spørge så spydigt. Har du ondt i røven andre mennesker er mere rummelige end du selv er? Vi er alle forskellige og nogle folk er bare mere rummelige end andre og vi prioritere jo alle forskelligt. Endvidere synes jeg sgu du er pivet du er anonym, du virker for mig lidt svag. Det må du jo om.
Louise snart stolt mor til 4

Dette er et svar til Må jeg spørge

af Mig (15-01-2011 kl. 20:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook