Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Delfin

14-01-2011 kl. 21:43

Set af 260

Vildt, jeg er helt rund på gulvet

Vi har 3 børn på 5, næsten 4 og 1½ år. Vi har en dejlig hverdag, som dog godt kan være lidt presset ind imellem. Men sådan er det sikkert i alle børnefamilier.
Jeg er egentlig godt tilfreds med "kun" at have 3 børn. Men jeg kan godt blive lidt "skruk" i tide og utide. Jeg har derfor luftet tanken om barn nr. 4 for min mand. Han har hele tiden sagt, at det er slut med flere baby'er. Han vil ikke have flere børn. Det har jeg egentlig accepteret og kan godt leve med kun at have 3 børn.
Pt. har vi vores hus til salg fordi vi gerne vil flytte "til byen". Vi har mange drømme for fremtiden og føler lidt at vi er ved at starte på en frisk.
Det har så åbenbart også sat lidt tanker igang hos min mand. For den anden dag sagde han: "når vi nu er flyttet ind i et nyt hus og er faldet godt på plads og ved, hvad vi har rent økonomisk, så kan det da godt være, at vi skal lave barn nr. 4"............Hvad er det, du siger mand, har jeg virkelig hørt rigtigt??? Jeg er helt rund på gulvet. For jeg ved jo slet ikke, om jeg vil have et barn mere.
Men nu er det slet ikke umuligt mere. For han vil (måske) gerne.

Det er for vildt - har virkelig sat tanker igang hos mig.

Hilsen Delfin, som nu måske bliver skruk igen

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook