Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

peppimusen

14-01-2011 kl. 19:50

Set af 306

Juhuuuuu

Endelig endelig kan jeg skrive, at vi så småt er gået igang med projekt endnu en skøn lille bebs :-). Det er sådan at vi får IVF-behandling da jeg ingen æggeleder har, så planen var egenteligt at vente med nr. 4, til jeg var færdig med min uddannelse.... men men..sørme så, om jeg ikke læse om et projekt på copenhagen fertiliticenter, hvor de søger folk til at afprøve noget nyt medicin. Hvis man passer ind i kritererne, så får man behandlingen gratis :-) Regnede ikke med at jeg kunne opfylde deres krav, men sørme så... juhuu.. er så glad.

Det eneste der kan stoppe os nu er hvis der skulle være noget galt gynokologisk (det ved jeg der ikke er) Eller hvis mandens svømmer er blevet alt for sløve;-)

Er så glad, spændt og nervøs skulle bare dele det med nogen

Mvh Peppimusen

Svar til dette indlæg

Ej, hvor dejligt for dig ;0))) Natliv 14-01-11
kl. 21:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook