Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Goldie30

12-01-2011 kl. 20:38

Set af 1697

Skal lige af med lidt.

Hej:-)

Jeg har lige brug for at skrive om hvordan jeg har det, jeg forventer ingen svar, har bare lyst til at skrive.

Jeg var så lykkelig da jeg endelig blev gravid, stod endelig med en positiv test min største drøm. Var til scanning og så det lille hjerte slå håbede at alt så var okay. Men før jul da jeg var i 9 uge begyndte jeg at bløde og fik smerter, det hele gik som det skulle og jeg slap for udskrapning. Jeg var rigtig ked af det i nogle dage, men så begynder hverdagen igen og fokus lå et andet sted.

Men jeg forstår det ikke, jeg er så glad og lykkelig for mit liv og alligevel bliver jeg ramt af en enormt tristhed og kan pludselig begynde at tude... jeg synes jo at jeg er kommet videre, der var jo sikkert noget galt med barnet og der var vel en mening med det.

Jeg skal have min menstration nu, og har allerede taget 2 test, jeg er jo total desperat, ved godt jeg ikke er gravid, vil bare gerne have min menstration så jeg kan komme videre, og så håber man jo altid man bliver overrasket. Vil bare så gerne kunne slappe af. Mon man kan fjerne din del er hjernen der er så babyfikseret:-)

Kan I have det dejligt derude....

Svar til dette indlæg

-hej goldie30 Jazz 11-02-11
kl. 09:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook