Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

10-01-2011 kl. 01:12

Set af 1231

Grunden til jeg spurgte til psyk

var at jeg går nemlig hos en på RH- hun er smaddergod, og med til at holde mig "normal" Jeg har nogle frygtelige kvaler med at få gjort folk forståeligt, hvorfor jeg er havnet i en depression, hvad der fastholder mig i den, og hvorfor jeg ikke vil tage antidepressiva. Det er lige så vanskeligt som at have et handicappet barn!
Jeg synes, du skal give din psyk en chance- det er simpelthen så godt, når man har fået sig pejlet ind på hinanden. jeg er så glad for min, for jeg var seriøst bange for at havne på "kolbøttefabrikken" i en af disse pæne hvide jakker, der kan knappes på ryggen!, men hun fik mig hevet ud af angsten for at blive vanvittig. Det føles som at balancere på en knivsæg.
På et tidspunkt havde jeg det med at vaske mine hænder- og ikke røre ved vandhaner, sæbedispensere, håndklædeautomater og indvendige dørhåndtag på fx offentlige toiletter. Hun forklarede: Du har SÅ travlt med at være en god mor for K, at du ikke har tiden til at blive syg- deraf håndvaskeriet. Simpel forklaring, der fjernede mit fokus fra den pæne hvide jakke med hægterne på ryggen.
Ved den første hjernestammeaudiometri, lagde de K i fuld narkose på RH, mens man på BBH undgår at lægge børnene i narkose- her sover de helt almindeligt, og gerne efter at have fået fyldt maven GODT op, og så bliver de undersøgt. US tager ca 45 min, hvor barnet sover i sin barnevogn i et lydtæt kammer, og man sidder musestille derinde ved siden af.
"Sult" hende i løbet af formiddagen, og giv hende så et ordentlig foder- og lad hende falde i søvn på normal vis, så kan hun usuden at blive lagt i fuld narkose.
MVH

Dette er et svar til Hej igen........

af Frenik (09-01-2011 kl. 22:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook