Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zharina

08-01-2011 kl. 11:19

Set af 306

Det burde ikke være et problem

så længe der laves en lejekontrakt - få advokaten til det.
Din mand ligeledes har fundet et andet sted at bo - som er et realistisk hjem, hvor barnet kan besøge ham på sigt.
Tror kommunen vil se efter netop dette - at det er realistisk at han ikke bor hos jer. Jeg nævner kommunen, fordi du jo nok vil søge om tilskud som enlig forsøger og evt. boligsikring til huset.

Jeg forstår godt du ikke beder om råd - fint nok med det. Jeg skal også være den sidste til at give dette :-))))

Jeg forstår så udemærket problemet med søvn - og manden der skal arbejde meget. Jeg valgte dog at vores fælles barn flyttede ind på eget værelse - det betød så oven i købet at han kom til at sove bedre, et plus for mig også :-) Når han manglede tryghed, så sov jeg hos ham - men som udgangspunkt sov jeg altid i sengen.
Fra mange jeg kender - har erfaringen med at få barnet til at tage flaske været, at det er lettere når mor ikke er der.

Jeg flyttede og vi blev skilt - men der var nogle helt andre problemer, som manden ikke ville erkende og som krævede psykolog hjælp. Vi får nu psykolog hjælp og er flyttet sammen efter 6 mdr. - men det er absolut ikke let at komme tilbage og det gør ikke den kamp man skal igennem bagefter mindre. Jeg er ikke i tvivl om, at det havde været lettere, hvis manden ville have taget mod hjælp - mens jeg var i huset, men det kunne han ikke... Selvom det at flytte - har gjort noget godt, har det gjort andet ondt.

Håber I lykkes - ligegyldigt hvad det vil sige :-)))

Dette er et svar til Hvis det var så simpelt

af Anonym (08-01-2011 kl. 10:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook