Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

/Dorthe

08-01-2011 kl. 10:52

Set af 390

Problemer med at holde op vandet

Jeg har en søn på 4½ år, som har problemer med at lade være med at tisse bukserne.
Da han var 3 år tog vi bleen af ham (for at prøve det, og fordi han virkede interesseret i at sidde på toilettet) Jeg satte ham på toilettet og læste en bog for ham og på kort tid havde han både lavet og tisset, og var rigtig stolt... Så langt, så godt
Den næste 2 månders tid havde han selvfølgelig uheld (dog ikke med "nummer 2") og efterhånden blev han også rigtig god til at fortælle når han skulle tisse...
Men lige pludselig holdte det op, og han begyndte at tisse i bukserne igen, og det blev langsomt værre og værre... Der blev konstateret blærebetændelse, som så blev behandlet, men tisseriet holdte ikke op.
Nu næsten 1½ år efter at vi tog bleen af ham tisser han stadig i bukserne. og i denne uge er han begyndt at lave i bukserne også (oppe i børnehaven) Han er (nok) pinlig over det og vil ikke rigtig snakke om det, men jeg er meget bekymret for ham, for vi har haft en rigtig god juleferie med 4 dage i træk uden uheld.
Jeg fik den idé igår at han kunne have det dårligt i børnehaven og spurgte til det, og han sagde at han helst ville lege med sig selv, og når jeg spugte ham om hvorfor sagde han at drengene kun ville lege vilde lege (han er en stille dreng) og at pigerne legede med pigerne.
Jeg ved ikke om det egentlig er et problem for ham eller det bare et noget jeg gør det til ?
Jeg ved heller ikke om det kan have noget at gøre med hans tisseri, men vil gerne have han snart får styr på det, så vi for alt i verden undgår at han (og kammeraterne) bliver så store at han bliver drillet

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook