Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anonym

08-01-2011 kl. 09:01

Set af 504

At blive alene...

Jeg er ligenu gift, med faren til min mindste søn. Vi elsker hinanden men er samtidig gledet fra hinanden. Min mand arbejder rigtig meget, og desuden har vi ikke sovet i samme seng siden vores dreng blev født for 8 mdr siden.

Der er flere triste stunder end lykkelige. Vi snakker om at blive sepereret og bo hver for sig nogen tid, for at se om vi vil mangle hinanden i vores liv, om vi KAN finde gnisten igen. så seperation er med henblik på enten at blive skilt på sigt, eller finde sammen igen. Vi bor i min mands hus, som han købte før vi blev gift.

Vi snakker om, om det mon er muligt at han flytter, og børnene (3 i alt)og jeg kan leje huset af ham, og på den måde blive boende i børnenes vante omgivelser, og de kan blive i skole og institioner de kender og holder af.

Nogen der ved om dét er muligt. ? Ellers skal vi ud og finde noget andet og bo i, og børnene skal rives ud af deres faste trygge hverdag.

har 1000 spørgsmål, men starter med dette..

Svar til dette indlæg

... kristina 10-01-11
kl. 13:40

Hmmm... Mette 31 08-01-11
kl. 10:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook