Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano

07-01-2011 kl. 11:22

Set af 1800

Hjælp

Hej alle i gæve kvinder...

håber der sidder nogle derude der kan hjælpe mig lidt...
Jeg er får en måned siden stoppet med p-piller grundet at jeg ikke nåede ned og købe en ny pakke... jeg er dog, ja for at sige det selv så dum, at jeg har dyrket ubeskyttet sex efter.... ja ved det godt.. dog gjorde jeg det en uge før jeg tror jeg havde ægløsning og så igen den anden dag..... men mit spørgsmål går mere på hvis jeg havde været på p-piller så skulle jeg have haft mens idag... og, ja undskyld detaljerne, men i morges var der da også lidt lyserød udflåd men ikke mere end det.. og synes ikke rigtig der er tegn på noget og dog føler mig lidt op pustet.... hmm dum som jeg er tør jeg ikke teste lige nu... men mit spørgsmål er nok også mere kan jeg forvente mens samme dag som med p-piller eller går der længere tid når man stopper på dem? jeg har snart taget dem i 8 år kun afbrudt af en mindre pause og kan ikke huske hvad der skete der...
samtidig tror jeg nu ikke jeg er gravid har absolut ingen tegn på noget som helst... lettere frustrerende....

håber der er nogen der kan svarer om det er normalt der går lidt længere inden mens når man stopper på p-piller.. viller bare gerne have min mens så jeg ved ejg ikke er gravid og kan starte op igen på pillerne...

eller tror i jeg er gravid i stedet??

Svar til dette indlæg

Lidt sent svar... Mette 31 13-06-11
kl. 17:09

udeblivelse... Odenseaneren 08-02-11
kl. 10:06

Tror ikke at du skal være "bange" rinna 07-02-11
kl. 13:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook