Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

6*drengemor

06-01-2011 kl. 21:46

Set af 1265

Hej

jeg har et par med 19 mdn imellem, og jeg gjorde det at jeg købte en tvillingeklapvogn, der dog aldrig blev brugt, rigtig dårlig køb for os, for ham på 19 mdn, sad aldrig i klapvogn, han gik eller cyklede på sin løbecykel..Den bette røg i klapvogen med sin lift i stedet for, dejligt nemt..Ellers er det gået over al forventning, den "store" er jo stadig lille, og har brug for at få lov til at være den lille..Jeg syntes faktisk at det er allernemmest at have kort tid imellem børnene, da de mere er på samme "stadie"...selvfølgelig er der noget mere arbejde i starten,men det letter meget hurtigt..Nu er jeg så heldig at mine altid smider bleen tidligt, (før 2 års alderen), så vi "slap" for 2 blebørn(havde det 1 mdn)..alt i alt har jeg intet negativt at sige om at have børn tæt på hinanden, kun gode ting.. i dag er de 17 mdn og 3 år, og er så glade og omsorgsfulde ved hinanden.Men alt handler jo også om hvor moden og selvhjulpen den "store" er, gør alt hvad du kan for at lade ham/hende, gøre så meget selv, så det er en selvfølge, når den lille kommer..held og lykke med det hele.

Dette er et svar til Gudde (eller andre med seudotvillinger)

af C.H. (06-01-2011 kl. 20:53)

Svar til dette indlæg

2 blebørn? M 12-01-11
kl. 13:48

2 hold her. ældremor 07-01-11
kl. 21:34

tusind tak for svaret! C.H. 06-01-11
kl. 21:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook