Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

tk

06-01-2011 kl. 12:35

Set af 1076

Enig

Børnene skal under ingen omstændigheder slæbes hjem til en dame han ikke engang har kendt en måned!!!
Ikke nok med at børnene skal forholde sig til, at far ikke gider bo sammen med mor mere - men de skal også introduceres for en ny flamme?? Hvem ved hvor længe det holder - de har vel reelt kun kendt hinanden i 2 uger, hvis han først mødtes med hende den 27 december??
Og det er alle børn (også det ufødte) eller ingen.

Det kan godt være, at han skider på dig og dine følelser - for det synes jeg han gør - men han må sku da tænke lidt på børnene!!!

Jeg er vildt chokeret over, at man kan opføre sig sådan overfor sin børn og deres mor!!!

Mon ikke tæskeholdet også kunne banke lidt medfølelse og respekt ind i hovedet på ham??

Mange tanker
Tanja

Dette er et svar til forsættelse...

af Mette 31 (06-01-2011 kl. 10:16)

Svar til dette indlæg

Mht alle børn eller ingen LeAn 06-01-11
kl. 13:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook