Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Natliv

04-01-2011 kl. 22:19

Set af 1173

Er ret så enig i det hele

Ville lige læse dit indlæg inden jeg svarede trådstarter og du fik skrevet det jeg tænkte... ;O)

Synes han skylder sine børn en forklaring, så de forstår lidt om så det er en lille hvid løgn.

Vær stærk! Dine børn har brug for dig. Brug dem omkring dig og læn dig op ad dem. Det er meget hårdt det du oplever lige nu. :O( Synes det er lidt tarveligt af ham at smutte, når I lige har fået tvillinger og du igen er gravid. Der er selvfølgelig stor sandsynlighed for at det er fordi han ikke kan trække vejret for babyer og børn og endnu et barn i vente... Hvor er der plads til ham henne, ro og kærlighed og fokus på ham?? Men uanset hvad, så er i jo 2 der har lavet børnene. Skal du også bare stikke af? Væk fra ungerne? Jeg kan godt sætte mig ind i en mands tanker om at det hele bare bliver ALT for meget også er det nemmest at smutte og endda evt. søge bekræftelse andetsteds. Det håber jeg selvfølgelig slet ikke, så er han da den største spade!!

Tænker på dig og håber du er stærk!
Ved godt det lyder totalt plat, men ting sker af en grund og nogle gange til en bedre grund... Men det er kun i fremtiden man ser hvad grunden var. ;)

Kh Mette

Dette er et svar til Giv ham lidt fred..

af Maiaz17 (04-01-2011 kl. 21:47)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook