Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Kirser

03-01-2011 kl. 21:24
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 713

Det var med stikpiller...

...denne gang. Ikke et hit. Fik lagt op torsdag morgen, torsdag eftermiddag og fredag morgen uden noget som helst resultat. Fredag eftermiddag var jeg stadig kun knapt 1 finger åben med 2½ cm livmoderhals og sporadiske plukveer, som jeg kun registrerede pga ctg'en. Så JM besluttede sig for at tage vandet, for det har de andre gange givet veer. Men denne gang var der intet vand - meget mystisk! Jm var meget i tvivl om hun havde fået lavet hul på hinderne men opgav til sidst. Manden måtte hjem for at putte børn og give bedsteforældrene fri, og så lå jeg ellers med ctg'en på pg læste avis, mens jm og læge forsøgte at regne ud, hvor vandet var blevet af.

Kl. 20 var der stadig ikke sket noget, så de blev enige om, at jeg måtte flyttes fra modtagelsen til fødegangen og have et vedrop. Så jeg ringede til manden, så han kunne få fat i barnepigerne igen og komme op til mig. Kl. 20.30 fik jeg lavement (i gør-det-selv udgave sq!) og så fik jeg pakket mine ting, så jm og jeg kunne gå på fg. På gåturen fik jeg pludseligt de ledeste veer, så jeg stod for hvert 2. skridt og skreg på gangen på Herlev sygehus... Jm fik fat på en kollega og ved fælles hjælp fik de slæbt mig ind på en fødestue og væltet op på en briks. Totalt surrealistisk - de nåede kun lige at få de hotte hospitalsshorts hevet af, og så kom Clara ud med et skrig. Hun har et par rifter på hovedbunden, så da jm forsøgte at tage vandet, var det faktisk Claras hoved, hun skrabede på. Fatter ikke hvor det vand er blevet af...

...fortsættes...

Dette er et svar til Tillykke

af Futte (03-01-2011 kl. 10:22)

Svar til dette indlæg
...fortsættelse.... Kirser 03-01-11
kl. 21:30

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook