Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om søvn, træthed og barselsgaver i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Mange børn

elskerminepiger

02-01-2011 kl. 13:03
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 502

Har altid vil have mange børn.

Min mand og jeg mødte hinanden i 1993. Jeg var 19 og han var 21.
Vi var fra starten enig om at vi skulle have børn på et tidspunk når vi begge var klar. Da jeg blev 28 begynde vi projekt baby og jeg blev gravid i første forsøg. Den 05/03 2003 kom Alberte Maria til verden.
I 2004 bestemte vi os for at vil prøve at lave en lillebror/lillesøster til Alberte. Efter et par forsøg blev jeg gravid. Den 30/08 2005 kom Isabella Emilie til verden. Manden synes ikke vi skulle have flere børn. Derfor måtte jeg glemme alt om en familie med mange børn.
I starten af 2009 begynder manden at snakke om at han godt kunne tænke sig et barn mere hvis jeg altså stadig havde lyst til en mere. Vi begynde hurtig projekt baby men jeg blev ikke gravid de første mange gange. Men i slutning af 2009 stod jeg med en positiv test. Der var ikke kun en i min mave men to. Den 01/08 2010 kom Mathilde Amalie og Victoria Sofie til verden. Jeg blev hurtig gravid efter jeg havde fået Mathilde og Victoria og nu venter vi måske en lillebror med termin den 8 Juli 2011.
Sådan blev vi til en store familie.

Dette er et svar til Hvordan er i blevet til en stor familie?

af muttitil3 (30-12-2010 kl. 13:20)

Mange børn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook