Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mor til 2 børn

01-01-2011 kl. 17:32

Set af 1290

Parforhold u. kærlighed...

Jeg har været i et forhold, i nu 11år...
Bryder mig ik om at blive kysset eller kysse med ham mere, har absolut ikke lyst til at have sex med ham, han såre mig konstant og hele tiden og tænker kun på sig selv...

Vi har 2 børn sammen.
Han har aldrig betalt noget til børnene, jeg har altid skulle forsørge dem med vådt og tørt, bleer, tøj, julegaver, fødselsdagsgaver og m.m
Han leger kun med dem når jeg beder ham underholde dem, og hjælper kun til i hjemmet, hvis jeg siger, jeg ikke gider forholdet mere, hvis ik snart han letter røven og hjælper til...

Han tilsidesætter sine børn, og priotere dem bare slet ikke...

Den yngste skulle til ørelægen, hun har mellemøresbetændelse, og jeg spørg om hvad tid han skal møde, om han vil køre os... Jamen han skal møde kl.12 så jeg kan bare bestille tid efter 12 (fordi han havde søgt om at få fri, så hvis han fik fri, så kunne han køre os) spørg så hvad han skal indtil kl.12 - hvor han siger, at han ville følge sin egen rytme, med at sove længe og dase ???

Sådan er det altid... HAN sover længe, står ALDRIG op og sørger for børnene, hverken hverdage eller weekender, det er MIG ! og det har det været i de 9år vi har været forældre.

Han nægter at forstå, jeg ikke vil have, at han drikker sodavand foran børnene når de skal drikke vand eller mælk til maden, så drikker han alligevel cola foran børnene...

Han står ALTID op i sidste øjeblik, gør sig klar og går - glemmer meget ofte at sige farvel til børnene...

Han er så egoistisk, tænker altid på sig selv... når vi er i byen, kan han gå hen og købe en cola til sig selv ->

Svar til dette indlæg

2 mor til 2 børn 01-01-11
kl. 17:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook