Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

måske4

01-01-2011 kl. 17:14

Set af 1236

Tanker om flere børn??

Hvilke tanker gjorde i jer, da i besluttede jer for nr. 3-4-5 osv.??

Tænker meget på, om vi skal have en nr. 4. Men så kommer tankerne om fremtiden op.

Har i forvejen 3 på 12, 7 og 3 år, og det kører godt nu, da den lille er blevet større.

Når jeg tænker på om der er overskud til nr. 4, tænker jeg også på, hvor meget arbejde de 3 man har kommer til at tage i fremtiden. Får de svært ved skolen, så de skal have meget hjælp. Bliver de nogle unge med mange problemer med skole, venner osv.

Tror det slet ikke, da det er meget almindelige stille og rolige velfungerende børn vi har.

Men når vi har fået nr. 4, kan vi jo ikke så godt sende den retur fordi tiden pludselig ikke er der.

Har i tænkt meget over det?? Det hele går jo nemt, når de er små og bare har brug for kærlighed og mad :)

2011 skal nok være året, hvor vi tager beslutningen, både pga af alder mellem søskende men også alder på forældrene. Så lige pludselig er det nu.

Ville elske at få en lille baby, men skal jo også være realistisk.

Svar til dette indlæg

TAK måske4 04-01-11
kl. 13:10

Tænker slet ikke... LOL <:3)- 03-01-11
kl. 21:08

Gravid med nr.5 elskerminepiger 02-01-11
kl. 13:10

altså... Malene 01-01-11
kl. 22:13

Helt ærligt MKGAARD 01-01-11
kl. 20:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook