Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Odenseaneren

31-12-2010 kl. 10:39

Set af 1237

efterfølgende samtaler på sygehuset..

mine tvillinger blev født med vilje 30 +6, så der var intet at bebrejde mig selv. Den ene døde efter 2 mdr pga et langt sygdomsforløb, den anden har det super godt og har ingen men overhovedet, ikke engang vækst eller vægt problemer. Hun er lige blevet 3 1/2 år.
Vi var efterfølgende til opsamlingsrunde på hhv. Skejby, hvor Victoria døde og på OUH, hvor de begge var indlagt på neonatal. Det var en positiv oplevelse og jeg tror mange har glæde af at få forløbet fortalt/selv fortælle det flere gange.
Vi er begge meget akademiske og vi har hele tiden set tingene i et naturvidenskabeligt lys. Verden drejer om en naturvidenskabelig akse og sådan er det bare. Det kan ingen lave om på. Nogle vil vel sige, at Gud har bestemt det og det kan man også. Måske er det vigtigt at man tror, på hvad er ikke vigtigt.
Frem for alt er et godt forhold til hinanden vigtigt. Husk at snakke om følelser ved et nyt barn. Det siger min jordemoder i hvert fald nu i vores andet forløb, til trods for at jeg synes det går fint.
Jeg håber, at du trods alt kan acceptere, at du ikke er skyldig i noget og roligt kan prøve igen.
Godt nytår
Mor til Katharina på 3 1/2 (Victoria 200607-240807) og 19+0

Dette er et svar til samtale på sygehuset 2

af maui (31-12-2010 kl. 00:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook