Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ann#

27-12-2010 kl. 12:07

Set af 284

Jeg henvendte mig

overalt hvor der var støtte at hente og var år om at tage det endelige skridt. Jeg har ikke en familie at trække på, så at tage skridtet var skræmmende fordi jeg vidste jeg ville stå helt uden bagland.

Det var babyskridt, med at sige fra når han overskred mine grænser, med at få samlæet noget selvværd op, med at bryde de grænser han havde fået sat op for mit liv.

Min eks er ikke rask, han har en personlighedsforstyrrelse, men var ikke villig til at søge hjælp undervejs. Han mente og til dels mener at alt er min skyld. Nu er der gået 2 år. Der er i den grad kommet ro på mit liv, mens hans stadig sejler på mange områder.

Dog er han idag i terapi, det er et krav for han må se ungerne. Det har han været i næsten 2 år og er på den konto blevet meget bedre.

Ungerne ser deres far, vi har enda holdt jul sammen både i år og sidste år. Vores samarbejde omkring ungerne er med tiden udemærket. Ansvaret er 100 % mit, sådan er det bare og hvis jeg ikke forventer andet går det bedst.

Dette er et svar til Psykisk vold, nogen der

af ano (26-12-2010 kl. 10:06)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook