Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anne

26-12-2010 kl. 16:32

Set af 251

krisecentre

har erfaring, ring eventuel og få en snak med dem før du beslutter dig om det skulle være dit springbræt. Det er meget svært at komme ud af røret, det tog i hvert fald en del tid før det lykkedes for mig. og ja, der er ind i mellem øjeblikke hvor han ikke er ubehagelig... men de varer aldrig længe nok til at du heler de sår der er inde i dig.
selvfølgeligt vil der bagefter være ting der er svære, og lang tid efter hvor manden viser noget der ligner menneskelighed bliver du måske i tvivl om du gjorde ham uret ved at sige han udøvede psykisk vold..... så må man huske tilbage til den tid hvor man var fuldstændig ødelagt inden i.
snak med din læge, dine nærmeste familie/venner, lån bogen charmør og tyran og lignende på biblioteket.

held og lykke, du vil se dine børn blomstre op og det vil gå op for dig hvor meget det betyder for børnene at deres forældre er gode for hinanden og ikke bare "i det mindste venlig nogle gange". Det vil gå op for dig hvor meget din glæde vender tilbage og smitter af på dem.

du er på vej når du skriver dette indlæg, men kun du kan sørge for at det lykkes, tag afsted og lad ham rase ud, mens din mobil er slukket, evt på et krisecenter hvor de er vant til at tage vare på nogen der har været udsat for psykisk vold.
a

Dette er et svar til Psykisk vold, nogen der

af ano (26-12-2010 kl. 10:06)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook