Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

vistma

20-12-2010 kl. 19:45

Set af 1022

hos os

min datter er hos hendes far hveranden weekend fra fredag efter SFO til søndag aften eller mandag morgen, han har hende ca 4 uger om året på ferie og vi er enige om at han har førsteret på forlængede weekender, når der dukker en helligdag eller 2 op.
De taler stort set ikke i tlf i dagligdagen, men vi taler dagligt om ham derhjemme og han er derfor en del af hendes dagligdag uden at være der fysisk.
Han er ikke så engageret i hendes skole, men det ville han heller ikke have været hvis han boede hos os. Han deltager i alt hun beder ham om af arrangementer, men hun har ikke behovet for han deltager i så meget.
Vi bor på Sjælland og han på Fyn, men det er ikke en hindring, han kommer alligevel med til skole/hjem samtale og sådanne ting der er vigtige vedr. hendes liv.
Far og jeg taler sammen 1 gang om ugen vedr. planlægning, hvordan det går med hende og hvis der er noget vi mener den anden skal vide.
Vi har op og nedture, forældreskabet er en ritsjebanetur ;) men i det store hele tror jeg både han, jeg og ikke mindst vores datter trives med den ordning der er nu.
Det er 3½ år siden vi flyttede fra hinanden.

Glæder mig til at læse hvordan det er hos andre :-D

Dette er et svar til Hvor ofte ser jeres barn/børn deres far?

af Ano (18-12-2010 kl. 21:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook