Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Jesperfar

19-12-2010 kl. 17:38

Set af 226

At være alene

Hey allesammen og glædelig jul.

Er ny herinde og kan ikke finde noget om alene forældre - kun alene mor og det er jeg jo ikke.

Vil starte med at fortælle lidt om mig selv -
Jeg hedder Jesper og er 19 år. Jeg bor hjemme men vil meget gerne finde mit eget. Jeg har en søn Oliver på 2. Jeg arbejder som landmand men er kun uddannet landbrugsassistent. Håber på at få hele uddannelsen på et tidspunk. Oliver går i dagpleje og elsker det.
Jeg er alene med Oliver og har været det fra han var 6 mdr. Hans mor synes ikke det skulle være mig og hende mere. Hun var heller ikke klar til at være mor sagde hun. Hun vil gerne have Oliver i familiepleje men den var jeg ikke med på. Olivers mor har ikke set ham så meget siden vi gik fra hinanden og det er hendes eget ønske. Har sagt at hun er velkommen til at have ham hver anden weekend eller sådan noget i den stil. Det sagde hun selv nej tak til.
Som jeg skrev så bor jeg hjemme fordi pengene er ikke til en lejlighed men det skal nok komme.

Vores hverdag er meget normal.
Jeg skal møde kl.6. Min mor aflever Oliver i dagpleje om morgen også henter jeg ham om eftermiddagen. Vi spiser aftensmad sammen med mine forældre og søskende. Jeg laver tit aftensmad. Griner - min mor elsker når jeg gør det. Mine forældre og søskende er gode til at hjælpe mig og de er med til at min og Olivers hverdag hænger sammen. Det mit barn og mit ansvar. Sådan har jeg haft det siden jeg flyttede hjem.

Vil gerne høre lidt om andre alene forældre?

Jesper og Oliver.

Svar til dette indlæg

jeg tror... baby-igen 19-12-10
kl. 19:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook