Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

jamilla

17-12-2010 kl. 13:00

Set af 1363

Dig !!!

Det er som om at du hele tiden beskytter ham selvom du skælder ud over hans opførsel så ender det hele tiden med ord som at det er vel bare mine hormoner osv osv,,, HOLD OP MED DET ... Smid ham ud og vis at du er stærk ud med dyret han skal nok ændre sig når han opdager at du er stærk nok til at klare dig selv, og hvis ikke han ændre sig så skidt med det der er massere af fisk i havet som måske enda ikke selv kan få børn som ville forgude dine, jeg kender denne tybe som du beskriver din kæreste som, han ser dig som om du er meget svag så han bare kan tale til dig som han vil og det skal du ikke acceptere hvis han vil bo hos dig må han også deltage i familie livet samlivet, og han må osse hjælpe med husleje og andre udgifter du skal ikke betale for at han kan gå i bad og bo i et hus med varme og strøm han er voksen så han må kunne klare sig selv han må få et arbejde eller kontant hjælp og så er det ellers bare om at punge ud ellers må han ud på gaden eller flytte hjem til sine forældre så skal han nok fortryde og ændre masken TRO mig!!! undskyld min sur hed men jeg har selv været i flere forhold som lyder som dette her godt nok har jeg ingen børn men kender denne tybe alt for godt... jeg bliver bare så gal når mænd opføre sig så lamt... Husk på at intet er din skyld for du kæmper og gør dit bedste for både dine børn og ham ! så han må igang...

Dette er et svar til hej

af BetinaB (16-12-2010 kl. 22:26)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook