Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

seamamas

16-12-2010 kl. 11:56

Set af 1099

Jeg bliver også forvirret

Ok, jaeh jeg ved snart ikke hvad der er sundest og 'rigtigst'., jeg bliver sgu nogle gange så forvirret over kostrådene. Så må man ikke spise brød, drikke mælk, m.m. Det lyder bare SÅ mærkeligt synes jeg... Og jeg synes bare det er vigtigt at man spiser noget man kan lide samtidig. Også selvom det er med lidt brød, smør eller hvad det nu kan være... Hvis det er meningen at det skal holde hele livet, så skal det altså være til at holde ud ik?

Men det ligner nu egentlig meget det jeg selv spiser... Jeg spiser typisk æg, rugbrød, frugt til morgenmad, en kæmpe salat til frokost, og måske lidt mandariner ind i mellem, og så ja, almindelig aftensmad... Men så er der jo de der julegodter... :-/ Og jeg nupper altså lige en lille chokolade eller en småkage når jeg skal hygge med børnene - kan simpelthen ikke lade være............................(!)

Men det kan da godt være du har ret i at ens forbrænding går nedad, men så kan man vel bare sætte den op igen, kan man mon ikke? Jeg har hørt at stærkt mad, chili etc., sætter forbrændingen i vejret. Der skal jo nemlig også ligesom ske noget med vægten så man kan se det går den rigtige vej ik?

Nå, men vi må bare klø på, (og INGEN godter i januar ;-)) - på nær ved den barnedåb vi holder i starten af januar. Der spiser jeg hvad jeg har lyst til hehe ;-) (Det er der nok ikke nogen der opdager ;-))
Jeg vil gerne under 70 kg., så jeg mangler 10............ (jeg er 172 høj). Før jeg blev gravid vejede jeg 72, men altså det ville være rart at få det 7-tal væk fra displayet på vægten ;-)

Dette er et svar til Uhh tør jeg...? ;o)))

af Anzo (15-12-2010 kl. 16:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook