Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anna

16-12-2010 kl. 10:24

Set af 902

måske et råd....

altså det kan være, at du betragter det som overtro..... jeg har hørt til herinde men er nu velsignet med 2 børn. Efter barn nr 1 ville vi igang med nr 2 men en blodprøve viste, at jeg var tæt på overgangsalderen. Har dog stadig mens men de sagde, at det var helt umuligt, at jeg kunne blive gravid pga mit fsh var så højt = ingen æg og ingen behandlingsmuligheder bortset fra ægdonation. Men så gik der kuk i mens, nogle gange lang tid imellem og nogle gange så kort tid imellem, at jeg gerne ville tjekkes for sår på livmoderhalsen (har haft det før). Fik henvisning til gyn og blev scannet og jeg var gravid!
Kommer til det centrale nu, det jeg gjorde efter den nedslående besked om, at jeg ikke kunne få flere børn var, at jeg spiste rusisk rosenrod - det er piller, der fåes i Matas og har læst et sted, at det har en positiv indvirkning på "gamle" æg. Måske er det blot et tilfælde og gammel overtro. Ved dog, at du stærkt ønsker et barn mere, så måske et forsøg værd - vil dog råde dig til kun at tage dem imellem behandlingsforsøg og ikke under selve behandlingen. Ønsker dig meget held og lykke og sender positiv karma i din retning!

Dette er et svar til Fjols

af lillebitte (14-12-2010 kl. 19:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook