Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Kirser

13-12-2010 kl. 13:34

Set af 993

Erfaring med vending af baby? Eller KS?

Jeg har netop v JM i dag fået at vide, at lillesøster ligger med numsen nedad. Hun lå med hoven stod med hovedet nedad til scanning for en uge siden, og jeg er ikke i tvivl om, at hun slår masser af kolbøtter derinde. Men som JM siger, så er der jo rigeligt med plads derinde. Jeg er helt sikker på, at lillesøster som regel ligger med hovedte oppe mod mine ribben i venstre side og har det som favoritstilling.

Nu vil JM så, at jeg skal til vendningsforsøg på fredag, men jeg er umiddelbart ikke vild med tanken. Det giver ikke så meget mening at vende hende, når der nu er masse af plads og hun sjipper rundt som det passer hende. Jeg skal sættes igang om 16 dage, så jeg synes jo, at vi burde vente til den dag og så vende hende der, hvis hun ligger forkert, men det afslog JM fuldstændigt - det var slet ikke en mulighed.

SÅ jeg er i syv sind....har ikke lyst til at udsætte bebs for vendingsforsøg med de risici, som det indebærer, når jeg er sikker på, at det nyttesløst. Omvendt er jeg heller ikke indstillet på en sædefødsel, og så er der jo kun KS tilbage, hvis bebs ikke vender sig af sig selv. Men så bliver jeg helt svedt ved tanken om at skulle have en hverdag til at fungere med 4 børn og en nyfødt med de begrænsninger, som et KS vil medføre.

Er der nogle jer, der har erfaring med vending som mangegangsfødende eller evt KS? Kunne godt bruge lidt input og tanker udfra...

Kirser - mor til William (aug.04) Silas (dødfødt feb.06) Simon og Karen (jan.07) David (nov.08) og 36+4

Svar til dette indlæg

Prøvet begge dele ældremor 21-12-10
kl. 23:03

Kejsersnit.. måskeflere 16-12-10
kl. 23:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook