Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

minimouse

11-12-2010 kl. 20:51
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 760

Nervøsiteten er der også om nogle år...

... Det siger jeg ikke for at tage modet fra dig, men mere for at ønske dig hjerteligt tillykke og sige til dig, at selvom du havde ventet med at blive gravid igen til senere, så ville det ikke ændre noget på nervøsiteten.

Jeg taler af personlig erfaring og ved, at det at vente sig igen ind imellem er svært. På den ene side glæder man sig helt vildt og på den anden side så er man bare SÅ nervøs ind imellem. Jeg er selv gravid igen for anden gang siden jeg mistede min datter for snart 7 år siden. Så selv om jeg har prøvet at få en sund og rask søn i mellemtiden, så gør denne graviditet mig stadig nervøs.

Når man én gang har mistet, så tror jeg ikke man kan sige sige helt fri for at tænke lidt for meget og ind imellem også mærke lidt for meget. På den anden side, så er man også mere opmærksom på at nyde graviditeten når de "gyldne øjeblikke" spontant opstår.

Jeg kan godt følge dine tanker om, at du føler Emily træder lidt i baggrunden lige nu. Men hun har jo en ganske særlig plads i dit hjerte og vil altid være med dig.

Så for at gøre en knudret historie kort, så vil jeg egentligt bare ønske dig hjerteligt tillykke - og måske endda dobbelt ;o)

Minimouse
15+3

Dette er et svar til Så blev det vores tur igen.....

af Curtiz (08-12-2010 kl. 09:08)

Svar til dette indlæg
Også tillykke fra mig celira2001 04-01-11
kl. 21:27

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook