Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

fienadja

10-12-2010 kl. 14:22

Set af 919

Øv en dag på trianglen!

Ih.. så prøver man at være glad og tænker at det hele nok kommer og bliver godt, og selvfølgelig er vi de heldige der bare bliver gravide med det samme.

Det er ikke nemt, idag da vi kører derfra er jeg sur, og ved at tude, og prøver at være positiv, så min kæreste ikke føler sig mere uduelig end han føler i forvejen.

Det mener jeg selvfølgelig ikke han er!!

Jeg er 26, min kæreste 33, vi har en søn på 4, og han kom lige da vi havde mødt hinanden, og jeg tog p piller. Nu viser det sig at hans sæd er under 1 mille. hmm, og kåre har ikke sad mig på hormoner, da vi jo har ham og jeg er sund og frisk og gode æg. første forsøg, niksen, idag anden forsøg, igen uden hormoner, men vi skal vist ikke regne med noget, han råede os til at dyrke så meget sex idag som muligt!! (jubii, men under pres så falder mandens) Også de nye regler og priser. vi må jo nok se i øjnene at det er reagensglas, men så er der også 45 % chance, men 45000! Kære gud, kære krop,Hjælp!

Please, kom med nogen gode historier, råd!! ved jeg ikke står alene og synes livet er hårdt, og dumt!! føler mit liv er gået i stå, og ved ikke helt hvordan jeg skal leve det!!

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook