Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Gravid efter dødt barn

Morigen?

10-12-2010 kl. 13:32
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 734

Hjælp ...

Hej,

Det er nu et år siden, jeg var herinde - den gang i forbindelse med en rigtig svær beslutning om at sige stop til flere børn ovenpå en barsk omgang med provokeret abort eller rettere fødsel af en lille dreng i 18. uge, som var meget syg :-(
Nu er der sket det ulykkelige/lykkelige at jeg ved et uheld er blevet gravid. Jeg fik fjernet min spiral for ganske kort tid siden, fordi jeg ikke kunne tåle den og skulle til netop på mandag til gynækolog for at få en vurdering af, hvad jeg så kunne gøre i forhold til prævention, men vupti - en lille misforståelse og et enkelt lille uheld fra min kærestes side og jeg er gravid!!
Hvad gør man så? Min kæreste ønsker i bund og grund ikke flere børn og jeg var også endelig fuldstændig afklaret med det hele og havde accepteret og glædet mig over tingene, som de var, selvom jeg dengang brændende ønskede mig et barn mere. Men nu blusser alt op igen. Jeg glæder mig inderst inde og samtidig er jeg bange for vores forhold, for min alder (42) og ja - i det hele taget bare for det hele. For mit forholds skyld burde jeg nok vælge abort og på mange måder føler jeg heller ikke, jeg har energien til et barn mere (har en dreng på næsten 3 og et bonusbarn på 13 i forvejen), men på den anden side, så tror jeg ikke, at jeg kunne leve med en abort, efter det vi var igennem for et år siden.

Hvad gør jeg? Gode råd og tanker søges for alvor ...

Pyh hvor er livet da bare umuligt nogle gange ...

Knus og god weekend til jer alle

Svar til dette indlæg
Ikke noget nemt spørgsmål minimouse 10-12-10
kl. 20:22

Gravid efter dødt barn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook