Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

annem

10-12-2010 kl. 09:51

Set af 875

tak

Godt at høre jeg ik er eneste tosse. Jeg tror også jeg kunne finde på at tage den med ro i 14 dage selvom jeg godt nok ik kan være sygemeldt i 14 dage.
Følte mig lidt "vild" igår, da jeg drak en cola :-O

Manden var til julefrokost sidste weekend og drak meget lidt ....... det er dejligt at han hører efter hvad jeg spørger ham om selvom jeg ik har noget egentligt bilæg for at han ik bør drikke alkohol.
Jeg må lige høre ham hvad han siger omkring alkohol og hans 30-års fest imorgen..... det er jo lidt svært at ik deltage for ham, men mon ik han kan holde sig nede på få genstande *please*

Jeg håber ik hans indtag og mit eventuelle indtag (max 2-3 for mig) kan påvirke meget. Jeg drikker ellers aldrigt og manden sjældent.

Dette er et svar til hvordan opfører i jer?

af annem (09-12-2010 kl. 14:07)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook