Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

bettefisen

08-12-2010 kl. 23:53
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 728

min søn

var 2 år da vi startede med pottetræning.
Vi valgte at gøre det, da han var interesseret i både toilettets og kroppens funktioner.
Vi fjernede helt hans ble da vi nåede sommeren og 2 mrd. senere da han var 2 år og 7 mrd, var han 100 % blefri.

Jeg oplever at mange ikke vil presse deres børn, men som en anden nævner, så skal det jo læres som alt andet og jeg tror faktisk at jo hurtigere den ble kommer af, jo bedre.

Min mand er spanier og der starter man i skole (preschool) året hvor de fylder 3. Børnene skal være blefri hvis de vil starte, og forældrene kontaktes hvis de har uheld (dog ingen bøder).

3-4 årige med ble dernede er børn der lider af inkontinens. Hverken mere eller mindre.

Jeg tror at herhjemme sker der det at forældrene er for slappe ift. at tage ansvar for at gøre børnene renlige, og samtidig er bleerne for gode.

For at et barn skal kunne mærke sin krops funktioner skal de gå uden ble, og det giver altså uheld, som man må gøre rent. Og den tjans er det hjemmet der skal tage..

Dette er et svar til Infantilisme

af Den skarpe pen (06-11-2010 kl. 18:17)

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook