Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ann#

03-12-2010 kl. 12:37

Set af 1074

Tror jeg også det bliver

Men er lidt skræmt. Har jævnligt brokket mig over kontornuserne og politikerne ingen fornemmelse har for brugerne fordi de aldrig ser og hører dem tæt på. Det at der kan ske en hel masse bare en lokal avis bliver koblet på er jo vanvid. Der er 100vis der aldrig vil gå den vej der også har brug for den særlige opmærksomhed. Det er en mulighed at få et skånejob den vej rundt og det ville være godt i et par år. Tror ikke man skal blive for længe lige præcis i det område, for tror man hurtigt mister fornemmelsen af hvad der sker udenfor.

Det kræver resourcer at råbe højt og få ekstra hjælp, så vil vove den påstand at dem der går til medierne på egen hånd enten er helt desperarte eller stadig orker at knokle for en udvej.

Jeg har været med i diverse udvalg det sidste års tid og brugt min bruger baggrund, egentlig ret spænende også at se de begræsningen sagsbehandlere har og den frustration de har over at give en chance til brugere der er gode skuespillere og så sygemelder sig i 6 uger emd en forstuvet lillefinger. Har hørt dem omtale den gruppe som social gruppe 0, dem der egentlig ingen hindringer har helbredsmæssigt for at klare det ordinære arbejdsmarked og aligvel hænger i det sociale system hele livet.

Jeg håber også på skåne og på sigt fleksjob. For ved jeg har noget at byde på når jeg får mig selv samlet op. Den ro en pension medføre bliver fantastisk tiltrængt.

og tak forresten :-)

Dette er et svar til Det lyder ret spændene!

af lillemy60 (03-12-2010 kl. 10:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook