Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ditte M.

03-12-2010 kl. 12:04

Set af 1524

Fuck...HJÆlP

Jeg fik en positiv blødprøve d. 15/11 så jeg er nu 6+4 uger henne. Et par dage efter tog jeg en hjemme G-test bare for og endelig ku prøve og stå med en positiv test i hånden, så det blev mere virkeligt, og den var også bragende positiv, og det var endda med sen aften urin :) Jeg har testet løbende lige siden og de har alle været positive, men så idag, i morges, tog jeg en' test igen og nu viser den kun meget svagt positiv, jeg var grædefærdig! For jeg ska nemlig ind og ha min 1. skanning på tirsdag for at se om hjertet banker. Men min graviditet er vidst gået til grunde, er den ik? der ka vel ik rigtig være nogen anden grund til at G-test lige pludselig er meget svag, når den de sidste 2 uger var været meget stærk positiv når jeg har taget en' eller??? Jeg forstår det slet ik, jeg har ik haft nogen tegn på at der sku være sket noget dårligt, at den sku være gået til grunde, men så på den anden side, så har jeg heller ik haft voldsomt mange symptomer på graviditet, ik udover positive tests indtil nu + lidt humørsvingninger, meget træthed og meget lidt mærkelig mave. Jeg vil være så taknemlig hvis der er nogen er jer som ka hjælpe mig med svar og måske ligende oplevelse???!
Klem fra den ulykkelige og fortvivlende Ditte..

Svar til dette indlæg

Så er det blevet tirsdag!! fienadja 07-12-10
kl. 13:46

Ehmm, nu er jeg total forvirret... Ditte M. 03-12-10
kl. 15:38

opsøg hjælp hos læge eller sygehus fienadja 03-12-10
kl. 13:42

har lige været igennem en bio- annem 03-12-10
kl. 13:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook