Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

AChristiansen

30-11-2010 kl. 22:35

Set af 1509

ud af forældrenes soveværelse.

Hej

Vi har efter egen menig et kæmpe problem ; )
Vores 8 årig datter vil slet ikke sove i egen seng på eget værelse, men kun falde i søvn på sofaen i stuen eller i vores seng.

Vi synes det er blevet for meget, men hvis vi holder fast I at hun SKAL på eget værelse, blir der meget brok og kommer gerne renende med alverdens undskyldninger - til vi overgiver os. Til tider blir hun så ked af det at hendes verden nærmest falder sammen eller hun begynder at sige hun har ondt i maven eller lign.

Hun har to mindre søskende (to drenge på 4 og 2 år), hvor af den ene stadig sover i soveværelset pga manglene værelser.

Er det et ? om manglende tryghed eller ska vi bare være mere vedholdne? Vi opgiver måske for hurtigt da vi så blir bange for hun vækker resten af huset når hun beklage sig over vores beslutning om at sove i egen seng.

Hjælp......

Kh Fortvivlet mor.

Svar til dette indlæg

Tror ikke Christina 28-04-11
kl. 10:12

Da jeg var lille Michela 01-12-10
kl. 17:00

Min søn sov hos os Suppehønen 01-12-10
kl. 08:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook