Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

lillebitte

24-11-2010 kl. 21:05

Set af 163

Halli hallo

Hvor dejligt med din søde og glade hilsen!!! Tak (o:
Det er længe siden. Tænk, hvor stor din dreng allerede er blevet. Tillykke med ham igen! (o:
Desværre siger det også lidt om mig, der stadig sidder her uden mit andet ønskebarn. )o:

Netop i dag har jeg ringet til klinikken og meldt mig på banen igen efter mere end et halvt års pause. Det har godt nok været tiltrængt med fokus på noget andet end fartilitetsbehandling - men indrømmet, tankerne har aldrig ligget mere end en enkel tanke bort..
Det fylder, ved du jo nok!

Vi kender desværre ingen med præcis denne erfaring. Vi kender en pige, som har brugt anonym donor, og det er ikke helt sammenligneligt.

Nu må vi se. Vi har et sidste forsøg tilbage af en pakke på tre - og herefter må donorbeslutningen tages ved de sidste tre forsøg.
Åh, mave-ubehag og åndrætsbesvær bare jeg skriver ordene "de sidste tre forsøg".

Nå, men alt godt til dig og dine små!!! (o:

De kærligste hilsner
Lillebitte

Dette er et svar til Hej tøser

af Bulderbaby (24-11-2010 kl. 20:48)

Svar til dette indlæg

Dejligt Bulderbaby 24-11-10
kl. 21:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook