Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

julie

22-11-2010 kl. 21:42

Set af 1652

13 gange gravid

Hej med jer,
Jeg har skrevet herinde før, og jeg gør det med jævne mellemrum, da jeg håber på at jeg kan hjælpe nogen med min historie. Meget kort hat jeg været gravid 13 gange. Var igennem hele følelsesregisteret. Sorg, fortvivelse, skyld, afmagt, vrede og glæde. Da jeg havde aborteret for 6. gang, blev jeg henvist til Ole Bjarne Christiansen på Rigshospitalet og måtte vente i 10 mdr. for overhoved at komme til forsamtale, så inden da nåede jeg min 9. graviditet/abort. Det skal lige nævnes at jeg har altid aboteret mellem 5-10 uge. Da jeg var til udredning på Riget fik jeg taget en masse prøver og de fandt ud af at det var mit eget immunforsvar der afstødte fosterene, så jeg blev sat igang med immunglobelin behandling og blev kort efter gravid. Jeg gik på Riget hver uge til at starte med og fik min behandling som var i et drop der løb over ca. fire timer. Dette fortsatte til uge 17. Jeg var bange, men glad og vi fik at vide vi ventede en dreng. D. 3 juni 07 fødte jeg efter 37 timer den smukkeste, mest perfekte og LEVENDE dreng. Jeg tudede i flere uger, og gør det stadigvæk nogle gange når jeg sidder og ser på ham. Alt var perfekt og syv mdr. efter blev jeg gravid igen, men aborterede. Så blev jeg sørme gravid få måneder efter og startede behandling på Riget igen, og halvandet år og én dag efter jeg var blevet mor til min første , lå jeg med min anden dreng i armene.
Siden har jeg også aborteret, men nu holder vi en pause....måske en meget lang én. Jeg skriver min historie for at inspirerer jer til at kæmpe videre og for at I skal vide at hvis man har aborteret flere

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook