Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Lulle24

19-11-2010 kl. 20:48

Set af 114

Nu du skal scannes igen

Har du jo svaret inden du skal føde. Min søn vendte forkert UK i uge 32 og vendte sig ikke valgte og føde ham Uk og det gik super fint. Kan godt forstå du er nervøs, men når du har tid til scanning inden kan du jo slappe af indtil. Man bliver ikke sat igang hvis baby vender UK for der skal det foregå helt som naturen vil det (i hvert fald på Kolding sygehus). Min jm sagde i uge 36+3 at baby havde vendt sig og det vidste jeg han ikke havde, så jeg kunne ikke trumfe en scanning igennem hos hende og måtte ringe næste dag til en anden jm som lyttede og jeg havde jo ret:o)
Hvis du vil vide noget om sædefødsel kan du skrive på min mail [email protected]
Kh Louise med nr. 4 i mavsen

Dette er et svar til 4 barn, uge 33 og baby i UK.

af Malene (11-11-2010 kl. 09:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook