Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anja

18-11-2010 kl. 14:58

Set af 165

Vi havde

vores første forsøg i oktober, men da jeg ud af 12 æggeblære kun havde et 1 æg, som på en eller anden måde havde forladt flokken allerede på 6 dagen der var 14mm, valgte vi at prøve med insemination. På den dag var det 20,1mm. Lægen kunne ikke forklare hvorfor det kunne ske, da de ikke lige havde været ude for det før, men måske jeg havde haft en dårlig cyklus. Den behandling fik jeg 150ml. Gonal-F.

Denne gang ville de også først kun give mig 150ml., da jeg havde så mange æggeblære og var bange for at jeg kunne blive overstimuleret, hvis jeg fik for meget homon på en gang.
Den ene læge spurgte mig i mandags, hvor lange mine cykluser var og de er på 25-28 dage og det sagde hun ikke noget til.
Den anden læge vi snakkede med i går sagde jeg nok var en som skulle have lidt mere end de 150ml. til at starte med. Ellers havde de ikke nogen forklaring på dette.
Jeg har epilepsi og tager medicin, men det er heller ikke på grund af det.

Ja vi håber det er nogen stærke æg og at det lykkes. Det kunne være en rigtig dejlig julegave at få.

Hilsen Anja

Dette er et svar til Det var

af lillebitte (17-11-2010 kl. 22:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook