Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ann#

17-11-2010 kl. 12:02

Set af 194

Lidt det hele

Jeg får standard beløbet og det kører gennem kommunen da det ikke var en selvfølge han fik betalt og det går for meget ud over vores samarbejde hvis jeg skal rykke ham hver evige eneste måned.

I kan sagtens selv aftale et beløb, både større og mindre.

I kan sagtens selv styre det med han overføre hver måned, hvad date det er styrer i også selv, det gælder også hvis det skal gå igennem kommunen, så kan man vælge en date. Jeg har valgt den 1 for dem alle 3 fordi de virker mest logisk i mit lille hoved.

Søgt til man får dem er jo an på hvordan du gør det, samarbejder i det godt og aftaler han skal overføre fra imorgen, så kører det fra imorgen. Går det gennem kommunen skal de havde et par dage til papir nuseriet.

Dette er et svar til Ang børnebidrag fra faderen

af j (17-11-2010 kl. 11:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook