Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano lidt endnu

15-11-2010 kl. 21:57

Set af 443

ARGHHHHHHHHHH....!!!! Ender vidst her :(

Jeg er så møg frustreret over min mand.. og det er ikke første gang.. Og nu er jeg bare ved at ha fået nok..
Han har lige skiftet tilbage til en gammel arbejdsplads, hvor han stoppede pga dårligt arb. miljø og bagtaleri.. Han er så startet igen da det gav noget kortere til arb. fair nok.. Men sagde han ikke skulle skifte tilbage hvis det førte til en irriteret og gnaven mand.. Og det er så der vi er igen..

Jeg har fået smidt i hovedet mange gangde de sidste uger at jeg var sur, og man skulle tro jeg havde det røde.. Føler han modarbejder mig i opdragelsen af vores søn.. Vi er med til de utrolige år, da sønnen reagerede meget voldsomt overfor mig, p.g.a hans far ikke var så meget hjemme.. Og jeg frygter at ende der igen..

Hvis jeg spørger ham om der er noget galt er han altid træt.. det er undskyldningen til alt.. Men man kan se der er noget der irritere.. men han vil ikke svare på hvad det er..

Til aften ved aftensmaden, foran sønnen, gik det galt igen.. Han Spørger om vi skal noget den 28 november.. Svare at der holder min far fødselsdag, så der skal vi derud.. Og han har endnu ikke været med til fødselsdag ved min nærmeste familie i år.. og er ærligt talt ved at være ret træt af det.. da det virker som om han ikke kan lide dem.. Men han siger at der ikke er noget i det.. SÅ begynder han og mugge over det.. Bliver irriteret.. Og manden siger at det bare er fordi han er træt. Sagde at jeg var træt af hans evige undskyldning om træthed, og at det trælse humør var kommet igen efter han var startet på det gamle arbejde igen.. (forsættes)

Svar til dette indlæg

2 Ano lidt endnu 15-11-10
kl. 22:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook