Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Dut

13-11-2010 kl. 13:10

Set af 1166

svar

Herhjemme er vi enige om at der skal 2 til at "biksen" fungere!! vi har osse 3 børn og min mand arbejder osse skift og ofte overarbejde. Vi kan jo godt blive enige om at hvis din uge var ligesom din mands var det svært at få enderne til at nå sammen. Jeg er ikke tilhænger af skemaer med pligter osv, men I bliver jo nødt til at have en rimelig fordeling ellers kører du vist sur i "Husmorrollen".

først skal du jo fortælle ham at du gerne vil have en anden arbejdsfordeling,-det er ikke sikkert han kan se den pt hælder til hans fordel og derefter få lavet aftaler med veninder om ugentlige svømme og gå i by ture når du har lyst. Få en rengøringshjælp,- hvis I har råd, det er simpelthen skønt at komme hjem til et nyskuret hjem!! Du skriver meget rammende at din mand HJÆLPER og du står for alt i hjemme. Afgiv nogle opgaver til ham, f.eks madpakker, handle ind osv. og sidst men ikke mindst læn dig lidt tilbage og se hva der sker.. sig fra og meld ud.. mænd kan ikke læse tanker

god kamp..kh Dut

Dette er et svar til Hvor meget er jeres mænd hjemme ??

af Mamma (12-11-2010 kl. 11:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook