Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Odenseaneren

09-11-2010 kl. 14:27

Set af 1084

Født 30+6

Min datter, der er cirka 3,5 ligesom dine er absolut ikke morsyg. Hun er trodsig og gider i hvert fald ikke mor altid. I forhold til sutten, så har hun nu kun sutten om natten. Den sidste ble var på natten til i går.
Jeg har aftalt med hende, at julemanden gerne vil have sutterne. Det har hun forstået og jeg tror også hun forstår, at julemanden måske har en julegave med allerede i starten af december.

Den med at børn er for tidligt fødte, tror jeg at man skal overveje grundigt. Er der ting, der indikerer, at børnene ikke er udviklede som almindelige børn, eller ikke? Hvis ikke, så synes jeg, at man skal behandle dem som almindelige børn.

Dette er et svar til Og hvad med sutten

af Søs (08-11-2010 kl. 11:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook