Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Søs

08-11-2010 kl. 11:43

Set af 1379

FTF og morsyge

Jeg vil høre om der er andre af Jer, der også oplever en voldsom morsyge.
Mine (ftf uge 29) tvillingedrenge på 3½år, er rigtig morsyge. Det viser sig, f.eks. når jeg hender fra børnehaven. Heeeej mor råber de (og deres 15 mdr ældre bror) i munden på hinanden og stormer mig imøde. Men derefter går det hele skævt. Min tvillinger græder, kaster sig ned på gulvet, vrider og vender sig. Jeg tolker det som "mor vi har savnet dig - hvor har du været". Det er næsten umuligt for mig at komme ud af døren igen. (Faderen og mormor har INGEN problemer med at hente).
Det forsætter med skrig og grædeture indtil vi har spist aftensmad. Alt "unødvendigt" er skrabet væk, madlavningen er hurtig (skræller kartoflerne om aftenen), og langt de fleste dage sætter jeg mig ned på gulvet med dem alle på skødet og hygger. Dette har været praksis siden de startede i dagpleje som 1 årige.
Også afleverings situationen er nu blevet problmatisk. Den ene af mine drenge vil ikke afsted. Jeg er blevet fritaget for morgenvagter fra mit job, så jeg giver mig god tid om morgenen, således at der ikke er "stess" på.

Børnehaven vil nu have en psykolog til at se på "mit forhold til drengene" og om der er noget jeg kan gøre anderledes.

Undskyld dette rodet indlæg - men er der nogen andre der måske har oplevet ligende.... eller bare har gode råd.

For jeg vil nok sige, at det er pt superhårdt.

Hilsen søs

Svar til dette indlæg

Har også prøvet det! lisesol 15-11-10
kl. 23:09

Og hvad med sutten Søs 08-11-10
kl. 11:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook