Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

anonym

07-11-2010 kl. 16:24
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 800

Min 3 årige

datter er lige startet i børnehave. Stort set hele måneden inde opstart gik hun uden ble med små uheld.

Da hun så starter i børnehave, siger jeg til personalet, at hun ikke rigtig bruger ble, hun skal have en på når hun sover for en sikkerheds skyld, men hvis de ellers bare hjælper hende på toilettet når de andre børn skal gå ud og tisse, burde der ikke være nogle problemer. Men af sikkerhedsmæssige grunde har jeg lagt nogle bleer i hendes taske. Hele den første uge har hun haft ble på i børnehaven, fordi det er for besværligt for personalet at tage hende i hånden og sige nu skal vi ud og tisse 3 -4 gange om dagen.
Bukserne kan hun selv tage af og på, så det er intet problem.
Hun kan dog ikke altid selv finde ud af at sige til i rigtig tid, men det problem ville blive løst ved at de siger at nu er det nu.

Hele weekenden herhjemme har hun ingen ble haft på, kun når hun har sovet, og selv den er tør, når hun står op.
Så det er ikke kun fordi bleen er for behagelig eller fordi forældrerne er dovne, det kan lige så vel være personalet i institutionen...

Dette er et svar til Er bleer for behagelige?

af Den skarpe pen (06-11-2010 kl. 10:13)

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook