Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

lillemy60

07-11-2010 kl. 12:11
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 918

Tvivler på en papirsble er behagelig!

Nu brugte min søn så stofbleer og blev renlig 2.2 år gammel uden besvær overhovedet. Der var ingen uheld og det gik super let.

Men jeg tvivler nu på, at en papirsble er særlig behagelig at have på. Den må være ufattelig varm i skridtet på de små pus, jeg ville ikke selv bryde mig om bruge et papirsbind f.eks. Desværre suger bleerne jo som en i helvede og det tvivler jeg på kan være sundt.

Jeg tror det største problem ligger i, at vi efterhånden har instituationsbørn, altså at ungerne tilbringer mere tid i institutionerne end i hjemmet, da forældrene skal arbejde, og derfor bliver forældrene ikke på samme måde opmærksomme og det kan være svært at gennemføre og hjælpe barnet igennem projekt blefri.

Så i bund og grund tror jeg mere på, at det er der problemet ligger, at institutionerne får ansvaret for at gøre barnet blefri...

Dette er et svar til Er bleer for behagelige?

af Den skarpe pen (06-11-2010 kl. 10:13)

Svar til dette indlæg
enig Dottelue 01-01-11
kl. 23:07

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook