Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anugraha

07-11-2010 kl. 00:37

Set af 696

håber det snart bliver mandag..

Jeg er ny herinde på netbaby, men synes lige jeg ville dele min historie..
blev kæreste med den her fantastiske mand for snart 3 år siden.. han var steriliseret og ville absolut ikke have flere børn.. jeg er papmor til to rigtig dejlige børn på hhv. 6 og 7.
I februar i år blev vi enige om at vi alligevel gerne ville have et barn sammen, så han skulle altså refertiliseres som det så fint hedder.. dagen efter blev jeg diagnotiseret med kræft, så babyplanerne gik lidt i vasken. slap for kemo og skulle have stråler der ikke skulle risikerer at gøre mig steril.er heldigvis kommet godt over det. havde lidt ureglmæssig menstruation mens min operation og stråler stod på, men hen over sommeren blev den regmæssig igen. OG DOG.. for jeg har ikke haft min mens. siden sidst i august, er supertræt det meste af tiden. min mand blev opereret her i oktober, og jeg testede inden, da hans op. jo var unødvendig hvis jeg allered var gravid. hjemmetest var negativ. Nu har jeg så misset min 2. periode i streg, og var ved læge i sidste uge, deres prøve af urinen var oz negativ, men de tog en blodprøve, da det jo ikke er alle der danner HCG tidligt i deres graviditet, så nu går jeg spændt og venter på svaret som gerne skulle være der mandag... det skal lige siges at min mand aldrig blev testet for om hans sterilition var vellykket i sin tid, så i teorien kan han jo godt have gjort mig gravid..
2010 har været et hårdt år, men vi er kommet tættere på hinanden end vi nok ellers ville have været, og selvom det er et "long shot" så håber jeg inderligt at de mandag ved lægen har gode nyheder...

Svar til dette indlæg

Så blev det mandag.. anugraha 08-11-10
kl. 14:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook