Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

Esk

06-11-2010 kl. 21:43
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 779

Ved ikke om de ligefrem er behagelige...

... jeg tror til enhver tid at et par underbukser må være mere behagelige. Men de fleste børn i dag ved jo nok ikke hvordan sådan nogle opleves at have på, førend de har sluppet bleen.

Men jeg tror på at bleer i dag er så gode, at de ikke hjælper barnet med at mærke deres egen krops funktioner. De mærker ikke at de tisser, for urinen er suget op før den nærmest rammer huden.

Hjemme hos os har vi sat vores piger på potte fra de var helt små (til deres store fornøjelse), det gjorde dem helt beviste om deres krops funktioner. De kunne derfor tidligt sige til når de skulle af med afføring (14 mrd.) og var helt af med bleen om dagen en mrd. efter deres to års fødselsdag. Det at de har siddet på potte tidligt, har naturligvis ikke hjulpet dem til at holde sig længere, men det har hjulpet dem til at vide hvornår de skulle sige til.

(fortsættes)

Dette er et svar til Er bleer for behagelige?

af Den skarpe pen (06-11-2010 kl. 10:13)

Svar til dette indlæg
2 Esk 06-11-10
kl. 21:43

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook