Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

ano

06-11-2010 kl. 15:33
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 784

Ja de er forgode

Her er noget som jeg hvis godt kan snakke lidt med om. Jeg ønsker at være anonym i dette indlæg. Sagen er den at jeg kom ud for en ulykke i 1996 og det bevirke at nervebaner i rygmarv blev skadet så jeg blev inkontinens og går med ble i døgns 24 timer. Jeg har en kommunal bevilling. De bleer jeg får er som dem man bruger til børn, ja der ingen Peter Plys på maven, men ellers er der ingen forskel. De føles som et par lidt tykke underbukser, man kan ikke mærke at de er våde for overfladen er altid tør, så det skal man sådan selv prøve at finde ud af. Der er selvfølgelig et punkt så er det for meget og så løber det ud. Man kan passe sin normale livsførelse, sit arbejde, der er ikke de store problemer i der daglig. Jeg har også nogle stofbleer som jeg bruger sammen med plast bukser og der er man ikke i tvivl når de er våde, det føles ikke ubehagelig men man kan mærke det. Jeg tror at hvis man vil have sine børn til at være renlig, så skal man frem med stofbleer igen

Dette er et svar til Er bleer for behagelige?

af Den skarpe pen (06-11-2010 kl. 10:13)

Svar til dette indlæg
Svar til den anonyme Den skarpe pen 06-11-10
kl. 16:26

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook