Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dagens smil

Madam Mim 33

05-11-2010 kl. 22:46
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 832

Et lille smil...

Jeg blev ringet op af børnehaven i formiddags, fordi min datter havde slået sine tænder og den ene var løs. Det var så "heldigvis" samme tand som hun slog løs sidste år i september, og som aldrig har sat sig helt fast igen, men hele tiden har kunne rokke.

Jeg ringede til tandlægen og snakkede med dem, og de ville gerne lige se den.

Da jeg henter min datter, sidder de og er ved at spise frokost, så jeg sætter mig ned og venter/snakker lidt.

Min datter snakker om at hun skal til tandlægen og hun sagde, at tandlægerne havde et glas med tænder som de kunne sætte på hvis hendes tænder faldt ud *G*... Det måtte jeg jo så fortælle hende, at det skulle hun ikke regne med at hendes (børne)tandlæge havde *G*

Hun er lige blevet 4 år :o)

Dagens smil

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook