Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Hornbek

03-11-2010 kl. 21:57

Set af 855

At være nervøs....

-hører vist generelt til at være gravid, ikke mindst når det er tvillinger :-)

Jeg var også meget nervøs med mine og fuldstændig overbevist om at de ville blive født for tidligt og multihandicappede...-hvis de overhovedet overlevede.
Tror jeg havde overvejt alle de værst tænkelige scenarier. Havde/har heldigvis en kæreste der trak den anden vej, så vi opvejede nok hinanden meget godt.

Du skal ringe til sygehuset eller evt til din jordemoder, hvis du føler at der er noget i vejen, eller hvis du pludselig er nervøs.
Din egen læge kan ikke umiddelbart gøre noget alligevel.

Jeg kontaktede bl.a. Skejby på et tidspunkt, fordi jeg syntes at noget føltes anderledes. Det tog de meget seriøst og de slap mig først, da de var sikre på at alt var ok.

Du er nødt til at tro på den bedste udgang (hvilket trods alt er det mest normale) og så ellers tage den med ro.

Havde selv den tanke 2. gang jeg var gravid, at jeg hellere ville geare ned under graviditeten end bagefter risikerer at kunne sige til mig selv, at havde jeg bare...., så var alting endt lykkeligt.

Det er ikke en sygdom at være gravid, men det er heller ikke den rene spøg.

Knus og varme tanker.
Janni, Signe Marie & Christian Marius 3½ år, samt lillebror Jacob Laurs 1½ år

Dette er et svar til til mette

af Annettevo (03-11-2010 kl. 14:55)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook