Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Heidi03

03-11-2010 kl. 14:15

Set af 1061

tabt arbejds.f ...m.m....

Jeg er mor til en handicappet dreng på 5.
Han er først og fremmest hyper-sensitiv i ekstrem grad og så er
han gennem tests, lige blevet vurderet til ca 2,5 år på de fleste udviklingsområder. Han går pt i en specialbørnehave, hvor personalet er helt utrolig dygtige, engagerede og kompetente.
Det er desværre bare ikke nok...
Han er hver eneste dag, vildt påvirket af at være i BH.
Jeg får pt 7 timers tabt arbejdsfortjeneste fra kommunen. Således at jeg arbejder 30 timer med vekslende arbejdstider (er pædagog)
Men vores hverdag er efterhånden så edderspændt til bristepunktet,
af at leve isoleret og struktureret at det næsten ikke er til at holde til.
Det nyeste tiltag er at en af vi forældre spiser aftensmad alene med min søn, da han ikke magter at vi sidder alle ved bordet.
(har en teenager og en på 1 år også)
Nu er jeg begyndt at tænke på mulighederne for at søge flere timers TAF, for at prøve at give endnu mere ro i familien.
Men jeg har hørt at hvis man søger mere end 7 timer, skal der være virkelig tungtvejende begrundelser, for at få det tilkendt.
Hvad har i andre af oplevelser på det område ?

Skal siges at vi indtil videre, kun har haft positive oplevelser med vores sagsbehandler. Men ved ikke lige om det er det rette for familien at gi mig i kast med at søge...

Svar til dette indlæg

min datter med gigt mie møller 03-11-10
kl. 15:06

Og så lige tillæg: Heidi03 03-11-10
kl. 14:17

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook